۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه



گزارش فوری در بارۀ

دیدار " پاره شدگان راه ولایت" با رهبر !

در پی پاره کردن و سوزاندن عکس خمینی توسط مردم ایران، گروهی آخوند و آخوندک که شبانه روزی با هم کار می کنند و بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند، سازمان"پاره شدگان راه ولایت" را تاسیس کردند.

اعضای این سازمان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون:

" ما همه پاره در، خط رهبریم! "،

" من هم پاره هستم!"،
و

"آمریکا! اسراییل! حال که عکس امام را پاره کرده اید، بیایید ما را هم پاره تر کنید!"،

نزد خامنه ای رفتند.

به گزارش خبرگزاری "پاره نیوز"، خامنه ای خطاب به این آخوندها و آخوندک ها گفت:

"بسم الرَب الپاره و والپاره یین!
خواهران و برادران پاره پاره!
شما امروز مسئله ای را گفتید و می گویید که من در این بیست سال می خواستم بگویم. این مسئله چیزی نیست جز پاره پاره بودن من، بعنوان رهبر شما!
امام پاره الشان که از میان ما رفت، پاره گی ، بعنوان سندی از کارهای شبانه روزی ایشان بر روی من و دیگر برادران، نزد ما، ماند.
البته باید بگویم که هنگامی که قصد انجام دادن کاری دیگر را داشتم، به من گفتند برای بدست آوردن این کار، باید اندکی پاره شوم. من نیز چنین کردم و وقتی به نزد استادم بازگشتم، ایشان پس از معاینه و بازرسی جاهای پاره پاره شدۀ من، آهی از ته دل کشیدند و به من گفتند:" اکنون برای بدست آوردن کاری که می خواهی، دیر شده است، در نتیجه باید بروی در حوزه علمیۀ قم و آخوند بشوی."
باری، خواهران و برادران!
من نیز چنین کردم. بار و بنه بستم و از مشهد بسوی قم رفتم. در میان راه به روش های گوناگون و آشنایی با دیگر همسفران، بر پاره گی خود افزودم تا حوزۀ علمیه قم مرا براحتی بپذیرد.


هنگامی که به حوزۀ علمیۀ قم رسیدم، دربان با کشیدن دست به سراپای من ، کاغذی به دستم داد که در آن نوشته شده بود:" با توجه به درجۀ والای پاره گی حامل این کاغذ ، ایشان می تواند یکباره به کلاس بالاتر برود. و همین گونه هم شد. مرا به کلاس استادی پیر فرستادند که به اندازۀ استادان جوان نمی توانست بر روی من کار کند و بدین خاطر او بیشتر کارهای خود در ارتباط با من را، به همشاگردیهای من واگذار می کرد. خدا رحمت کند آن استاد پیر را بخاطر این کارش!


همشاگردیهای آن دورۀ من ،هم اکنون، رأس و رئوس سازمانهای اداریِ جمهوری ولایی و پاره پارۀ مان می باشند که بیشتر شب ها با هم دعای توسل به یکدیگر را می خوانیم."

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "پاره نیوز"، خامنه ای که سخنانش با شعار محکم و دشمن شکن:
" ای رهبر ...ون پاره،
از تو به یک اشاره،
شورت هامونو همین جا

می کنیم پاره پاره!"

دائما قطع می شد، در ادامه گفت:

"دشمن بداند، هرچه بیشتر ما را پاره کند، ما مانند صحنه های فیلم های تخیلی درافراد دیگر تکثیر می شویم. یک نمونه برای شما بگویم:
آن هنگام که "دستغیب" صد پاره شد،تکه های بدن او در جاهای گوناگون پخش شد. در اثر تلاش خواهران و برادران تکه یاب، همۀ تکه های بدن او جمع آوری شد، بغیر از یکی از آن تکه ها! شما خودتان می دانید که سخن بر سر چیست؟"

بنا بر گزارش یاد شده در بالا،اعضای" سازمان پاره شدگان راه ولایت" در پاسخ و یکصدا گفتند:
" آن تکۀ برجسته بود،
رو پشت بوم افتاده بود!"

این پاسخ فی الفور، خامنه ای را به وجد آورد. طوری که روبه آنها کرده و ادامه داد:
"احسنت، احسنت! شما با این پاسختان مرا به وجد آوردید. ببینید بازهم می گویند مردم از آنچه که در میان سران نظام می گذرد، خبر ندارند. این خبرگزاری های بیگانه ببینند که مردم چگونه حتی با این جزییات از حال و احوالِ و مناسبات میان سران نظام آگاهند."

پاره تن، خبرنگار اختصاصی " پاره نیوز" در ادامۀ این گزارش می نویسد:

"رهبر سپس به مصیبت خوانی پرداخت و گفت:
خواهران، برادران! گریه کنید!
از دستغیب می گفتم. از خواهران و برادران تکه یاب می گفتم.
آری گریه کنید، سه روز و سه شب خواهران و برادران تکه یاب، به جستجوی عضو برجستۀ تنِ پاره پاره شدۀ دستغیب پرداختند.
آن هنگام حضرت امام پاره الشَان ، همۀ سران نظام را به جماران فرا خواند و به آنها گفت:" یا این عضو برجستۀ دستغیب را پیدا می کنید و یا اینکه دستور می دهم با عضو برجستۀ شما همان کنند که بر دستغیب رفت! "
ما، یعنی سران نظام، چاره اندیشیدیم. عزم را جزم کردیم که عضو برجسته را پیدا کنیم. من خود به شیراز رفتم و فرماندهی یافتن عضو برجسته را بر عهده گرفتم.
روز چهارم و یا پنجم بود که بناگاه سه عضو برجسته را با فاصله های کم از یکدیگر، پیدا کردیم.مانده بودیم که کدام یک از آنها، از آنِ دستغیب است. لذا، برای بررسی های بیشتر، آن سه عضو برجسته را پیش همسر مکرمۀ دستغیب بردیم.

مشارالیه، با بررسی نخستین عضو برجسته، پس از چند دقیقه لمس کردن آن گفت:
"این عضو که می بینی،
شهد است چوشیرینی،
برجسته در این سینی،
از آنِ اسمال تیغ کش، محافظ اصلی شوهرم بود."(گریۀ همراه با احسنت، احسنت! حاضران)

نامبرده با دیدن دومین عضو برجسته، آهی از ته دل کشید و گفت:
"این عضو، از آنِ رمضان بود
از صبح تا غروب، آویزان بود،
وقت مغرب، به هنگامِ دخول
سربلند و میزان بود."(گریۀ همراه با احسنت! احسنت! حاضران)

باری! مشارالیه تنها با دیدن سومین عضو برجسته، با بی اعتنایی و هنگامی که روی خود را از آن بر می گرداند، گفت:" با اینکه مدتها شده ندیده بودمش، و با اینکه ریشش بلند شده و تغییر قیافه داده است، اما این خودش است، این از آنِ شوهر من است".

خواهران و برادران!
در اینجا بود که برجسته ترین مسئله نظام در آن زمان، حل شد. (گریۀ حاضران)

اما من از این می گفتم که دشمن بداند، هرچه بیشتر ما را پاره کند، ما مانند صحنه های فیلم های تخیلی در افراد دیگر تکثیر می شویم.
برای نمونه، به قیافۀ برادر محمود، رییس جمهور ما بنگرید. به سر و گردن رشید او بنگرید، این سرو گردن رشید شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟
بلی! درست حدس زدید، این سروگردن همانند عضو برجستۀ تنِ پاره، پاره شدۀ دستغیب است.
و درست بدین خاطر است که من هرگاه رییس جمهور را می بینم، بر سرو گردن او دست می کشم.
فیلمهای دیدارهای من و رییس جمهور را ببینید، او نخست در برابر من خم می شود، پس از دست کشیدن من بر سروگردن او است که بلافاصله سروگردن رشید خود را بالا می آورد.

و اصلا چرا راه دور برویم؟ به قیافۀ خود من نگاه کنید! به سرم نگاه کنید!آیا با دیدن سر و صورت من، به یاد بیضۀ امام نمی افتید؟(شعار حاضران: "بیضۀ امام تویی! تخم تویی، خروس اسلام تویی!")


بر پایۀ گزارش یاد شده، خامنه ای سخنانش را با این گفته به پایان برد:
" والسلام وعلی وعبادالله الپاره یین! "

خبرنگار "پاره نیوز" در ادامۀ این گزارش بلند، اما پاره، پارۀ خویش می نویسد:
" پس از سخنان رهبر...ون پاره، آخوند پاروی(بر وزن هادوی خوانده شود) به پشت میکروفون رفت و خطاب به رهبر و" پاره شدگان راه ولایت" گفت:
ای رهبر!
کرده ای امروز تو ما را پاره دل، اما
هستیم و بودیم پاره زجای دگر.
گر بفرمایی، آن جای نشان دهیم
ور از آن چیزی مانده باشد،
بی خساست،
مانده را، به این و آن دهیم."
نامبرده سپس به قرائت قطعنامه ای پرداخت که در آن از جمله آمده است:
"یک-از سازمان بهداشت جهانی می خواهیم نماینده هایی به حوزه های علمیه بفرستد تا ما را معاینه کنند و به چشم خود ببینند:
ما اهل شوخی نیستیم،
علی تنها بماند!
دو- از برادر محمد البرادعی که تجربۀ زیادی در مقولۀ انرژی دارد، درخواست می کنیم، نزد ما بیاید و انرژی های مصرف شده از سوی ما را، هنگام دریدن و دریده شدن، اندازه بگیرد و ببیند این انرژی بهتر است یا انرژی هسته ای!
سه-از ارتش آمریکا، برادران انگلیسی ،سربازان فرانسوی، هلندی، ایتالیایی(بلا چاو!)، تایلندی، مراکشی، لهستانی و بویژه ازسربازان مرد ارتش یونان در جزیرۀ "میکونوس" که ید طولایی در مسائل مطرح شدۀ بالا دارند، درخواست می کنیم، برای به سرانجام رسانیدن وظیفۀ خطیری که اعضای"سازمان پاره شدگان راه ولایت" بر دوش گرفته اند، هرچه زودتر به کمک ما بشتابند."


خبرنگار"پاره نیوز" در پایان گزارش خود می نویسد:
"در دقایق پایانی دیدار اعضای سازمان پاره شدگان راه ولایت با رهبر پاره الشان، فاطمه ارَه(معروف به فاطمه رجبی) از راه دور خطاب به وی گفت:"تنها یک تن می داند که در چه وضعیت و چه درجه از دریدگی قرار دارم. اگر باور نمی کنید، از کسی که در اینجا"غایب" است، بپرسید!

جلسه نامبرده در بالا، با شعار:
" ای رهبر ...ون پاره،
از تو به یک اشاره،
شلوار کنیم همین جا،
یکسره پاره پاره!"
به پایان رسید.
-------------
کیانوش رشیدی
بیست و سوم آذرماه هفت هزار وسی و یک ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: