۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

دیدار رسمی پاسدار محسن رضایی از ترکیه


و سکوت شگفت انگیز اپوزیسیون رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی!


اکنون چهار روز است که پاسدار سبزعلی رضایی، موسوم به محسن رضایی، راست راست در خیابانهای ترکیه می گردد.

اکنون چهار روز است که پاسدار رضایی، در راس یک هیئت از سوی "مجمع تشخیص مصلحت نظام" رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، با مقامات ترک در حال مذاکره است و از جمله با عبدالله گل، رییس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو کرده است.

در چهار روز گذشته، تنها و تنها سایت "تابناک"، وابسته به پاسدار محسن رضایی، به این سفر اشاره کرده است، تلویزیون حکومتیِ"پرس .تی.وی"، با وی مصاحبه نموده است و روزنامۀ "حیات نو"، اشاره ای کوتاه به این سفر داشته است.

نگارنده در گفتگوهایی کوتاه با"رادیو ایران-هوستون"(۱)، به مدیریت آقای ناصر توکلی و "پرشین رادیو"(۲)، به مدیریت آقای سعید قائم مقامی، به سفر پاسدار محسن رضایی، اشاره نموده و از سکوت اپوزیسیون رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در این باره انتقاد کرده است.

سایت فراگیر "ایران.ب.ب.ب"(۳) نیز نوشته ای کوتاه در این ارتباط از نگارندۀ این سطور منتشر کرد.

سخن بر سر این است که بر طبق حکم "اینترپل"(۴)، محسن رضایی، بخاطرمشارکت در توطئه بمب گذاری در مرکز همیاری یهودیان در آرژانتین، تحت تعقیب است. سخن بر سر این است که محسن رضایی، به جنایت علیه بشریت متهم شده است. سخن بر سر این است که محسن رضایی، بدلیل پشتیبانی از تروریسم، تحت تعقیب است.

اما هم سازمانهای یهودی در ترکیه در این باره سکوت کرده اند، و هم رادیو اسراییل و دیگر رسانه های گروهی این کشور، حتی اشاره ای کوتاه به سفر محسن رضایی نکرده اند.
این در حالی است که یکی از خاخام های اعظم اسراییل از هم اکنون به سفر احمدی نژاد به برزیل که قرار است در ماه نوامبر آینده انجام شود، اعتراض نموده است.

سکوت رسانه های گروهی اسراییل و از جمله رادیو اسراییل می تواند، بدین دلیل باشد که گویا در این دیدار، با وساطت ترکیه، گفتگوهایی میان نمایندگان دولت اسراییل و پاسدار محسن رضایی انجام شده است. هرگاه فراموش نکنیم که بر طبق گزارش روزنامۀ"هاآرتص"، در ماه گذشته و در قاهره، دیداری میان مقامات امنیتی اسراییل و مقامات سازمان انرژی اتمی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی صورت گرفته است(۵)،این سکوت شگفت انگیز خبری معنا و مفهوم روشنتری می یابد.

در این رابطه و اگر خبر "هاآرتص" درست باشد، به رهبران اسراییل باید گفت: خانم ها و آقایان! ما ایرانی ها ضرب المثلی داریم که می گوید:"شتر سواری، دولا دولا ندارد!" نمی توان از سویی با سران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی مذاکره کرد،و از سویی دیگر از خطر این رژیم جنایتکار برای اسراییل و مردمانش گفت.

خانم ها! آقایان! رهبران اسراییل! تا کی مماشات با این رژیم ؟

اما در این میان سازمانهای اپوزیسیون رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، از راست تا چپ نه تنها در قبال سفر محسن رضایی به ترکیه، اظهار نظر نکردند که حتی اشاره ای کوتاه نیز به آن ننمودند.

به قاعده سازمانهای اپوزیسیون در خارج از کشور می بایستی از اینترپل درخواست می کردند که محسن رضایی را در ترکیه، دستگیر کند. اما گویا مصداق ضرب المثل"هرکس به فکر خویشه، کوسه به فکر ریشه!" ، این سازمانها به فکر خویش و ریش خویش هستند!

سکوت اپوزیسیون در قبال دیدار رسمی پاسدار محسن رضایی از ترکیه، سکوت معناداری است که بی گمان گذشت زمان روشنی بیشتری بر آن خواهد انداخت!

گند دیدار محسن رضایی به ترکیه و نتایج این سفر، در آینده در خواهد آمد. و آنگاه که تصمیمات و نتایج این دیدار به مرحلۀ اجرا در آید، هر بیانیه و اعتراضی در این باره بی ارزش خواهد بود.
اپوزیسیون رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، یک پاسخ به مردم ایران بدهکار است، پاسخ بدین پرسش:

چرا در بارۀ دیدار رسمی پاسدار محسن رضایی از ترکیه سکوت کرده اید؟

کیانوش رشیدی
بیست و نهم مهرماه هفت هزار و سی ویک ایرانی


------------------------------

زیرنویس ها:

۱:

http://www.kriht.com

۲:

http://www.epersianradio.com


۳:

۴:

http://www.interpol.int/public/Data/Wanted/Notices/Data/2007/58/2007_49958.asp


۵:

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1122798.html

هیچ نظری موجود نیست: