۱۳۸۷ آذر ۱۸, دوشنبه


خطاب به مزدور علیرضا خدایی،


گرداننده ی نشریات ساواما ساخته ی اینترنتی


"پیک نت" و "راه توده":


"خدایی بیچاره! حالا بگو نواره! نوار که پا نداره!"


">



">

[faryad_daneshgah5.jpg]


علیرضا خدایی، گرداننده ی مزدور سایت های ساواماساخته ی "پیک نت" و "راه توده" در شماره ی روز یکشنبه 17 آذرماه 1387 "پیک نت"، در باره ی انبوه بیشمار شعار"مرگ بر آخوند!" بر روی در و دیوارها در ایران، نارضایتی خود از نفرت مردم ایران از حکومت آخوندی را اینگونه بیان می دارد:

"چند روزی است که شعار "مرگ بر آخوند" به شکل زیادی در دیوارهای تهران نمایان شده و همینطور شعار "رابطه با امریکا خیانت است بر خون شهدا- رهبر".از محلات مختلف این مسئله گزارش شده است و از دیروز بصورت پیامک هم بصورت وسیع پخش می شود. شاید این اقدام بی ارتباط با جلسه روز سه شنبه مجلس نباشد که خیلی از روحانیون غیر نماینده در آن شرکت کردند و گفته می شود برای چیدن مقدمه مذاکره با امریکا و انتقال ابتکار عمل از دولت بدست مجلس باشد. خواستم اطلاع داشته باشید. "


علیرضا خدایی با نوشتن این ترهات از قول یکی از باصطلاح خوانندگان نشریه ی ساواما ساخته اش، می خواهد بگوید که گویا شعار "مرگ بر آخوند!" از سوی دارودسته ی احمدی نژاد بر روی در و دیوارها نوشته می شود!!!

به علیرضا خدایی، این مزدور وزارت اطلاعات در برونمرز باید گفت:

علیرضا خدایی!

مردم ایران سی سال است که می گویند: "مرگ بر آخوند!"

مردم ایران سی سال است که می گویند:"مرگ بر دیکتاتور!"

مردم ایران و بویژه دانشجویان اکنون سال هاست که می گویند:"سید علی پینوشه! ایران شیلی نمی شه!"


علیرضا خدایی!

همه ی ما ایرانیان می دانیم که اینگونه شعارها به مذاق تو و دارو دسته ی"پیک نتی – ساوامایی - اطلاعاتی ات"،و نیز به مذاق رژیم ضد ایرانی و خمینی ساخته ی آخوندی سازگار نیست!


علیرضا خدایی!

امروز هفدهم آذرماه 1387، هزاران دانشجو در سرتاسر ایران بر علیه رژیم خون و جنایت و آخوند ساخته ی جمهوری اسلامی از جمله شعار دادند:

"مرگ بر دیکتاتور!"

"سید علی پینوشه! ایران شیلی نمی شه!"

"زندانی سیاسی آزاد باید گردد!"


خوشبختانه با بهره گیری از دستاوردهای امروزی در سیستم رسانه های گروهی و بویژه اینترنت، فیلم و تصاویر این تظاهرات در سرتاسر جهان پخش شده است.

علیرضا خدایی!

گیریم ادعای تو دائر بر این که شعار "مرگ بر آخوند! " را دارودسته ی "احمدی نژاد" بر دیوارها نوشته اند، راست باشد- که این ادعای تو از پایه دروغ است.- حال با تظاهرات امروز دانشجویان که فیلمهای آن در سرتاسر جهان پخش شده، چه می کنی؟!

علیرضا خدایی!

شاید برای شیرفهم شدن مزدورانی مانند تو ،جا داشت و جا دارد که دانشجویانی که امروز نیز بر علیه رژیم آخوندی در دانشگاه های ایران تظاهرات کردند، خطاب به تو،و به وزارت اطلاعات و امنیت رژیم اهریمنی و آخوندی حاکم بر سرزمین ما بگویند:


"خدایی بیچاره! حالا بگو نواره! نوار که پا نداره!"

این شعارهم رو دیواره:

"مرگ بر آخوندا!"

"مرگ بر آخوندا!"

کیانوش رشیدی

هفدهم آذرماه 1387

*************************************************

۱ نظر:

Unknown گفت...

سی‌ ساله پیش هدف از انقلاب از زیر دست اجنبی در رفتن بود امروز بردهٔ اهداف حزب الله،حماس و غیره هستیم در حالی‌ که مردم ایران سختی میکشند و هنوز در همون فقری هستند که سی‌ ساله پیش بودند. آیا ملت ایران مسلمان نیستند که ما انقدر قربون صدقه این مسلمانهای خارجی‌ میریم.آخه تا کی‌ سختی بکشیم. لا اله الالله.

اقای رفسنجانی در رابطه به دولت کنونی گفتند؛ دولت نهم مردم را به گریه اورده۰خدا به مردم زجر کشیده ایران رحم کنه واز ظلم ظالمین نگذره چقدر بین رهبرهای ما کشمکش هست و چقدر از ریس جمهور باهوش یا بیهوش ما جناب احمدی نژاد انتقاد میکنند