۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

عزل و نصب های جدید در دولت کودتا،

و رسوایی جنایتکارانی که هیچ عددی نیستند!
آخوند مکلای خمینی صفت،محمد حسین صفار هرندی،وزیر جنایتکار ارشاد اسلامی رژیم آخوندی،در یک رسوایی و سرافکندگی تاریخی دیگر برای خود و دیگر گردانندگان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،استعفای کتبی خویش از پست وزارت ارشاد اسلامی را به رییس جمهور تیرخلاص زن رژیم آخوندی تسلیم کرده و از این راه،یکبار دیگر ابعاد و دامنه ی گسترده ی بحران مرگباری را به نمایش گذاشت که سراپای رژیم اشغالگر و پابگور آخوندی را فراگرفته است.
متن استعفای کتبی وزیر جنایتکار ارشاد اسلامی رژیم آخوندی در شرایطی انتشار می یابد که پاسدار محمود احمدی نژاد،بدنبال برکنار نمودن او و اژه ای، وزیر خون آشام اطلاعات،و سپس آگاه شدن از پیامدهای دراماتیک شکرخوری شتابزده ی خویش برای آینده ی دولت کودتایی و پوشالی خود بگونه ای مضحک به گردانندگان دفتر کذایی ریاست جمهوری دستور داد که با صدور اطلاعیه ای،خبر عزل وزیر ارشاد اسلامی رژیم را تکذیب نمایند.
موضوع از این قرار است که با برکنار شدن وزرای اطلاعات و ارشاد اسلامی رژیم آخوندی،دولت کودتایی پاسدار احمدی نژاد،دیگر از حدنصاب لازم برای ادامه ی موجودیت ننگین خویش برخوردار نبوده و برای ادامه ی فعالیت ناچار است که دوباره از مجلس شورای رژیم آخوندی رای اعتماد بگیرد.کوتوله ی سیاسی رژیم اما بهتر از هر کسی می داند که در شرایط تشدید گسترده ی جنگ گرگ ها در راس و بدنه ی لرزان رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی،گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای رژیم آخوندی برای او عملا بهمان اندازه ناشدنی است که دیدن پشت گوش های دراز خویش!
در چنین اوضاع و احوال فضاحت باری است که رییس جمهور تیرخلاص زن رژیم،برغم عربده کشی های پیوسته در باره ی اقتدار خود و رژیم پوشالی و دولت کودتایی خویش،ناچار می شود آنچه را که در عالم بدمستی بالا آورده بود،در نهایت فلاکت و درماندگی، دوباره نوش جان نماید!
در این میان،توجه به پستی و زبونی جانورانی همچون وزیر جنایتکار ارشاد اسلامی رژیم،این نوچگان و دست پروردگان خمینی خون آشام،بسا آموزنده است.
صفار هرندی در استعفانامه ی خویش چنان اعترافی کرده است که بهتر و گویاتر از میلیون ها مقاله که علیه او و دیگر آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت گرداننده ی رژیم اشغالگر و دست نشانده ی آخوندی نوشته شود،ژرفای فرومایگی و حقارت این دریوزگان بی آزرم را به نمایش می گذارد.
این جانور خمینی صفت و ذوب شده در مکتب وقاحت در استعفانامۀ خویش خطاب به رییس جمهور رژیم اخوندی از جمله نوشته است:
"در پی ابلاغ شفاهی حکم جنابعالی مبنی بر برکناری اینجانب و معرفی سرپرست وزارت‌خانه که خبر آن روی شبکه ویژه خبری دولت و دیگر سایت‌های اطلاع‌رسانی منعکس شد، خرسند شدم که شانه‌های ضعیفم از زیر بار مسئولیت سنگین این امانت بزرگ رها شده است، اما گویا محظور از نصاب افتادن دولت، موجب توقف این حکم گردید...اکنون با تأسف از قضایای اخیر که موجب وهن دولت محترم شد، بی‌اعتنا به اخبار حاشیه‌ای، ابلاغ نخست را جدی گرفته و خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم یافت. با این همه در برابر این تقدیر که در هشت روز باقیمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروی این بنده کوچک خدا و سرباز ولایت امر،‌ به قدر یک "عدد " بهره گرفته شود،‌ تسلیم و راضی‌ام."
این جنایتکار بی آبروی خمینی صفت بزبان کثیف آخوندی آشکارا اعتراف می کند که او و امثال او در پیشگاه ولی نعمتان و استادان اعظم خویش عددی بیش نیستند.
تا آنجا که به ملت دلیر و بپاخاسته ی ایران که برای سرنگونی رژیم جنایت پیشه و خونریز آخوندی در تمامیت آن می رزمد،مربوط می شود،باید گفت که در نگاه ایرانیان، فرومایگانی همچون وزیر ارشاد برکنارشده ی رژیم اخوندی و دیگر گردانندگان ریز و درشت این رژیم ضدایرانی و پابگور هیج عددی نیستند!
خیزش سراسری ایرانیان علیه تمامیت رژیم جنگ افروز و ضدایرانی جمهوری اسلامی این حقیقت را به بهترین و زیباترین نحو در برابر دیدگان شگفت زده ی جامعه ی جهانی به نمایش گذاشته است.


علی اکبر رشیدی

پنجم مردادماه ۱۳۸۸
---------
برگرفته از وبلاگ "حرف آخر"

هیچ نظری موجود نیست: