۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

با من بخوان ای یار!

علی اکبر رشیدی

با من بخوان ای یار،

از جنبش و پیکار،

از وحشت دشمن،

از ملت بیدار،

با من بگو از کی،

این خانه ویران شد،

وین میهن جاوید،

دربند دیوان شد،

با من بخوان از گل،

از شبنم و پونه،

از لذت دیدار،

بوی خوش خونه،

با من بخوان از مهر،

از نغمه ی شادی،

از مرگ اهریمن،

از جشن آزادی.

ششم مردادماه ۱۳۸۸

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




تازه ترین شکرخوری دژخیم مرتضوی
در باره ی ایرانیان دربند


دژخیم خون آشام،سعید مرتضوی،در تازه ترین شکرخوری هایش در باره ی ایرانیان دربند که در جریان خیزش سراسری ملت ایران دستگیر شده و هم اکنون در سیاهچال ها و شکنجه گاه های مخوف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بسر می برند،با گستاخی ویژه ی جنایت پیشگان خمینی صفت،مدعی شده است که "بازداشتی های باقی مانده جزو معترضین نیستند،بلکه اغتشاشگرند"!!!
در پاسخ به این حرامزاده ی خون آشام و جانی بالفطره که همچون خمینی گوربگور شده و ولی وقیح یکدست،تشنه به خون ما ایرانیان است و هیچ شبی را بدون آشامیدن خون ایرانیان به صبح نمی رساند،،تنها بدان بسنده می کنم که بگویم:
کنون بگذار این دیو ستمکار
حرامی زاده ی بیشرم بدکار
به توپ و تانک و زندانش بنازد
چنین دیوانه وار بر ما بتازد
خوشا روزی که این دژخیم بیشرم
بچنگ ملت ایران ببینیم
مجازاتش کنیم آن سان که باید
سپس بر قبر ناپاکش برینیم!
علی اکبر رشیدی
ششم مردادماه ۱۳۸۸
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از وبلاگ"حرف آخر"

http://www.harfeakher.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست: