۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه




هشدار!

توطئۀ خبرگزاری رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی،

برای کشتار هم میهنان یهودی، ارمنی، آشوری، کلدانی، و

هم میهنان باورمند به آیین های زرتشتی،بهاییت و مسیحیت!




خبرگزاری حکومتی "ایرنا" در نوشته ای که تاریخ امروز، سه شنبه، هشتم دی ماه 1388 را در زیر خود دارد، مدعی شده است بانوانی که در تظاهرات عاشورا بر علیه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، روسری از سر برداشته اند، غیر مسلمان هستند.
خبرگزاری حکومتی "ایرنا" می نویسد:
"به گزارش ايرنا در تصاويري که خبرگزاري هاي خارجي اخيرا منتشر کرده اند خانمي در ميان اغتشاشگران مشاهده مي شود که صليب به گردن دارد و باز بودن قسمت جلوي بدن وي به همراه روسري که از سرش افتاده به خوبي از غير مسلم بودن وي حکايت مي کند.

همچنين در تصوير ديگري دو خانم مشاهده مي شوند که به ظاهر قصد حفاظت از نيروي انتظامي را دارند اما هيچ گونه روسري يا حجابي بر سر آنها مشاهده نمي شود.البته بد حجابي درميان آشوبگران امري عادي بوده و برخي تصاوير دريافتي که حيا و عفت عمومي اجازه انتشار آنها را به ما نمي دهد از رخ دادن اعمال شنيع ميان آشوب طلبان در ظهر عاشورا حکايت دارد اما بر سر نداشتن حجاب آن هم در ظهر عاشورا که حتي اقليت هاي ديني هم براي آن احترام قائلند؛شکي در غيرمسلمان بودن اين افراد باقي نمي گذارد.
...
البته پاره کردن و آتش زدن نمادهاي مذهبي و پرچم هاي هيئات عزاداري و حتي سنگ پراکني به نمازگزاران ظهر عاشورا از ديگر قرائني است که غير مسلمان بودن بخشي از آشوب طلبان را به اثبات مي رساند چراکه اين امر از هيچ مسلماني ولو مسلمان ظاهري هم سر نمي زند."

سرکردگان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی و خبرگزاری بدنام و ضدایرانی اش، بدینگونه و با درج این نوشته، کمر به قتل هم میهنان یهودی، ارمنی، آشوری، کلدانی و هم میهنان باورمند به آیین های زرتشتی، بهاییت و مسیحیت بسته اند.

به سرکردگان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی باید گفت:
یک- برداشتن حجاب اجباری، خواست تک تک بانوان آزاده ی ایرانی است. بانوان ایرانی خود را آماده می کنند که در روز هفدهم دی ماه، سالروز "کشف حجاب" در سال ۱۳۱۴، در سرتاسر ایران، حجاب اجباری را از سر بردارند.

دو- بر همه، و بویژه بر سرگردکان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، مانند روز روشن است که همۀ مردم ایران، از هم میهنان یهودی گرفته تا ارمنی، آشوری و کلدانی، و نیز هم میهنان باورمند به آیین های زرتشتی، بهاییت و مسیحیت، دوشادوش باورمندان به اسلام در میهن ما ، به نبرد با رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی برخاسته اند.

سه ـ تقسیم نمودن انسانهای ایرانی به مسلمان و غیر مسلمان، نشان از ضد ایرانی بودن رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی دارد، که گزمگان و مزدورانش ، حتی در روز "عاشورا"، ایرانیان را به گلوله بستند و از بامداد امروز سه شنبه، هشتم دی ماه، به "مسجد قبا" در شیراز یورش آورده اند.

چهار-رژیم زخم خوردۀ جمهوری اسلامی که آخرین روزهای عمر خویش را می گذراند، تلاش دارد با پخش خبر غیر مسلمان بودن بانوانی که در تظاهرات بر علیه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، روسری از سر برداشته اند، گزمگان خویش را به جان یهودیان، ارمنی ها، آشوریان، کلدانی ها و باورمندان به آیین های زرتشتی، بهاییت و مسیحیت بیاندازد.

هم میهنان!

دوشادوش یکدیگر، توطئۀ نوین رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بر علیه هم میهنان یهودی، ارمنی، آشوری، کلدانی و باورمندان به آیین های زرتشتی، بهاییت و مسیحیت را محکوم نموده و به پشتیبانی از امنیت آنان و نیایشگاه هایشان برخیزیم!

سرنگون باد رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی!
پاینده ایران!
بادا که خرد پاک نگهبان مردم و سرزمین ما باشد!
ما پیروزیم، چون حق با ماست!

کیانوش رشیدی
هشتم دی ماه هفت هزار و سی و یک ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: