۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه




توطئۀ قتل موسوی، کروبی، خاتمی در شرف تکوین است!


در سالهای ریاست جمهوری محمد خاتمی، با فتوای غیر علنی آیت الشیطان هایی همانند مصباح، بانو پروانه فروهر و داریوش فروهر را مثله، مثله کردند.

چندین نویسنده و شاعر را در خیابانها کشتند.

امروز اما با فتوای علنی کسانی همانند "واعظ طبسی" که نمایندۀ حکومت اموی-اسلامی در خراسان می باشد، "رهبران فتنه، محارب می باشند."

آخوندهایی همانند واعظ طبسی، این پدرخوانده های رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، امروز اما، در روز روشن فتوا به قتل نخست وزیر خمینی، رییس مجلس خمینی و وزیر ارشاد و رییس جمهور وقت خود می دهند

مار سمی و زخم خورده، که همانا رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی است، بر طبق قانون طبیعت، در واپسین دقایق زندگی خود نیش بر دُم خود می زند و تلاش دارد این دُم را گاز بگیرد.

جنایات موسوی در حق مردم ایران را می دانم.

می دانم که چگونه کروبی در مجلس رژیم حکومت کرد و "حکم حکومتی" در بارۀ مطبوعات را در مجلس رژیم خواند.


می دانم که خاتمی، هم در هنگامی که وزیر ارشاد رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بود، و هم هنگامی که "لقب" رییس جمهوری این رژیم را بر روی خود داشت، با ایرانیان چه کرده است.

اما! من، همانند یک ایرانی،همانند یک هوادار پادشاهی در سرزمین ما، که از حقوق انسانی تک تک ایرانیان دفاع می کند، حکم قتل موسوی، حکم قتل کروبی و حکم قتل خاتمی و محارب خواندن آنها از سوی آخوندها و از جمله آخوند "واعظ طبسی" را محکوم می کنم.

کیانوش رشیدی

هشتم دی ماه هفت هزار و سی و یک ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: