۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

در ستایش مردم قهرمان و دیکتاتور ستیز سرزمین ما



در کران تا کران سرزمین باستانی ما ، ایرانیان، امروز شانزدهم آذرماه، یک بار دیگر تکلیف خود را با رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی روشن کردند.

شعارهای" مرگ بر دیکتاتور" که نشان از روح آزادی خواهانۀ مردم ایران دارد و کل رژیم را به نشانه گرفته است، "غزه و لبنان کمن، رفتند سراغ یمن" و "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!" که نشان از اعلام سیاست خارجی ایران پس از سرنگونی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی دارد،"مرگ بر جمهوری اسلامی!" که نشان از خواست مردم ایران برای یک دولت ملی و سکولار دارد."نسل ما آریا، دین از حکومت جدا!" در آسمانی به وسعت یک میلیون و شش صد و چهل و هشت هزار و یکصد و نود و پنج کیلومتر مربع طنین انداز شد.

دانشجویان قهرمان در دانشگاه تهران پرچم سه رنگ و ملی ایران را بدون خرچنگ رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی به اهتزاز در آوردند.


مردمان سراسر جهان از این خواسته های مردم ایران، که از سوی رسانه های گروهی جهانی پخش شد، آگاه شدند. در سرتاسر جهان، از استکهلم در سوئد، تا برلین در آلمان، از پاریس در فرانسه گرفته تا بروکسل در بلژیک، از ورشو در لهستان گرفته تا شهر زیبای پراگ در جمهوری چک و... هزاران تن در گردهمایی هایی، پشتیبانی خود را از مردم ایران برای سرنگونی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی اعلام کردند.

رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی نه تنها برای تک تک ایرانیان منفور است، که جهانیان آن را منفورترین رژیم بر روی کرۀ خاکی ما می دانند.

تکلیف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی و ایدئولوژی بیگانۀ اسلام، امروز در خیابانهای سرزمین زیبای ما، بوسیلۀ مردم قهرمانمان روشن شد. جمهوری اسلامی و اسلام ، دیکتاتوری و دیکتاتور، ولی فقیه و میمون های مقلدشان، و... باید دوشادوش یگدیگر چمدانها را ببندند و از میهن ما بروند.

نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!
مرگ بر دیکتاتور!
سرنگون باد رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی!

کیانوش رشیدی
شانزدهم آذرماه هفت هزار و سی و یک ایرانی

هیچ نظری موجود نیست: