۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

بیدادگاه های استالینی ـ اسلامی در رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی


رژیم استالین در شوروی پیشین، هنگامی که بر گردۀ مردم سوار بود، بویژه در نخستین سالهای دهۀ 1930 بسیاری از رهبران بلشویک ها را در بیدادگاه ها محاکمه کرد.
رژیم خون و ترور استالین،که خود برخاسته از کودتای ضدمردمی روسیه، موسوم به "انقلاب کبیر سوسیالیستی اکتبر" بود، هم کیشان و همرزمان پیشین خود همانند پرابراژنسکی، زینوویف، کامنف و دیگر همفکران آن ها را به محاکمه کشاند.

رژیم خونبار و جنایتکار برخاسته از کودتا در روسیه، نامبردگان در بالا و همفکرانشان را پس از شکنجه های طولانی، در بیدادگاه های استالینی محاکمه کرد.

زینوویف، کامنف و دیگر همفکران که طعم "برهان قاطع" !! را در شکنجه گاه های رژیم بلشویکیِ استالین چشیده بودند، در این بیدادگاه ها، به هر آنچه که در طول زندگی خود انجام نداده بودند، اعتراف!! کردند.
نتیجۀ این دادگاه ها مرگ نام بردگان بالا و هزاران هزار(آری! میلیونها) تن از شهروندان روسیه بود.

اتهامات آنها:

-ضد انقلاب بلشویکی؛
-دشمن خلق؛
-همکاری با سرویس های جاسوسی بیگانگان؛
-تلاش برای براندازی حکومت شوراها!!
بیدادگاه های استالینی، لئون تروتسکی، یکی از رهبران انقلاب بلشویکی در روسیه و نخستین فرمانده کل ارتش سرخِ بلشویک ها را نیز که دستش تا مرفق، بویژه در خون کشاورزان روس،آغشته بود، غیابا محاکمه و محکوم به مرگ کردند.
تروریست های رژیمِ بلشویکی استالین، تروتسکی را در مکزیک با وارد آوردن ضربات تبر بر سرش کشتند.
سخن گفتن بیشتر در بارۀ بیدادگاه های استالینی در این مقال کوتاه نمی گنجد.
رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در سی سال گذشته، بویژه از شیوه های برخورد رژیم استالین با مخالفان خویش بهره برده است و این خود نشان دهندۀ آن است که رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی فرزند خلف رژیم استالین است.
رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در سی سال گذشته:
-هر مخالف خود را ضد انقلاب خواند؛
-هر مخالف خویش را محارب با خدا و خلق خدا خواند؛
-مخالفان خویش را به ارتباط داشتن با بیگانگان متهم نموده و آنها را جاسوس خطاب کرد.
رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در بیداگاه های استالینی-اسلامیِ خود، مخالفان را پس از شکنجه های متوالی به زندانهای طویل المدت محکوم کرد، تیرباران نمود و انسانهایی را که به آن ها دسترسی نداشت، در بیرون از مرزهای میهن، با کارد، خنجر و گلوله کشت.
زنده یاد دکتر شاپور بختیار، زنده یاد دکتر عبدالرحمان برومند، والاگهر شهریار شفیق، زنده یاد تیمسار سرلشگر اویسی، زنده یاد بیژن فاضلی، زنده یاد کاظم رجوی، زنده یاد ابراهیم نقدی، زنده یاد زهرا رجبی، زنده یاد کوروش آریامنش(دکتر رضا مظلومان) و زنده یاد فریدون فرخ زاد تنها بخشی از قربانیان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در برون از مرزهای میهن ما هستند.

و اما ...

از بامداد امروز، شنبه، دهم مرداد ماه ۱۳۸۸، بیدادگاه های رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی ، در پی رستاخیز نوین مردم ایران بر علیه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، با تاسی از دادگاه های استالینی، ده ها تن، و از جمله افراد شناخته شده و دست اندرکار در این رژیم در سالهای گوناگون را به پای میز محاکمه کشانده اند.
محاکمه شوندگان در این بیدادگاه ها،صرف نظر از اینکه در گذشتۀ نه چندان دور در حق مردم ایران چه کرده اند، امروزه قربانیانِ نمایش نفرت انگیز آغاز شده از بامداد امروز در پایتخت میهن ما هستند.

نخستین گزارشها از این بیدادگاه ها، خبر از اعتراف!!های عجیب و غریب آنها می دهد.
از هم اکنون باید این بیدادگاه ها را محکوم کرد و اعترافات قربانیان آن را برسمیت نشناخت و برای قربانیان درخواست آزادی فوری نمود.

بیدادگاه های استالینی-اسلامی در میهن ما باید برچیده شوند!

کیانوش رشیدی
دهم مرداد ماه 1388
---------------------------------------------------


هیچ نظری موجود نیست: