۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

امروز مهرشید آریایی(یکشنبه)، هجدهم امرداد ماه سال 7031 ایرانی(1388 تازی) و برابر با نهم ماه اوت سال 2009 می باشد.

-----------------------------------------
در دنباله می آید:
- آمادگی فاطمه رجبی(الهام) برای همبستر شدن با مهدی!
نوشته: کیانوش رشیدی
-نام ویروسی که موجب مرگ زندانیان اردوگاه مرگ "کهریزک" گشت،اعلام شد!
نوشته:علی اکبر رشیدی
-اعتراف یک ایرانی در برابر پاسدار احمدی نژاد!
سروده ای از :علی اکبر رشیدی
- آی بچه های اشرفی
سروده ای از: جمشید پیمان
-بازخوانی ترانه های زنده یاد عماد رام توسط داریوش و...
ویدئو کلیپ از "Youtube"
---------------------------------
آمادگی فاطمه رجبی(الهام) برای همبستر شدن با مهدی!


سرزمین کهن و پهناور ما از دوران باستان تا کنون،هزاران هزار شیرزن میهن دوست، دانا و دانشمند را در دامان خویش پرورش داده است.

در این میان زنانی نیز بنابر اشتباهات آفرینشی،زیست شناسی، زمین شناسی، جغرافیایی و فیزیکی در سرزمین ما چشم به جهان گشوده اند. این دسته از زنان از بدو تولدشان تا کنون، تنها و تنها با مردم و سرزمین ما دشمنی کرده و می کنند.
فاطمه رجبی(الهام)، همسر سخنگوی دولت ضد ایرانی احمدی نژاد، در زمرۀ این سری از زنان است.

فاطمه رجبی که لقبِ واپسگراترین زن در جهان شایستۀ اوست، در همۀ نوشته های خویش در سالهای گذشته و بویژه از هنگامۀ بروی کار آمدن تحفۀ خامنه ای، محمود احمدی نژاد، همواره از آمدن قریب الوقوع "مهدی"، امام دوازدهم شیعیان، سخن گفته است.
فاطمه رجبی که سربرآوردن محمود احمدی نژاد، از جعبه های مارگیری انتخابات رییس جمهوری رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را معجزۀ هزارۀ سوم و نشانۀ آمدن امام دوزادهم و پنهانِ شیعیان می داند، در تازه ترین نامۀ سرگشاده خویش به احمدی نژاد، اوج مرتجع بودن و زن ستیز بودن خود را عیان ساخته و از جمله می نویسد:
"آقاي رئيس‌جمهور! فاطمه رجبي بر اين تصور است كه بنا بر عقيده شيعي خود و عهدي كه با خداوند دارد، در راستاي سنت معصوم عليهم‌السلام و آموزه‌هاي آنها، به مقدار بضاعتي كه در اين عرصه دارد، گام بر مي‌دارد، مي‌نويسد، و مي‌گويد. از اين روي تاكنون نديده و نشنيده‌ام كه در اين سنت معصوم عليه‌السلام، زناني در مديريت‌هاي بالاي اجرايي قرار گرفته باشند. هم‌چنين در سيره امام خميني نيز چنين سابقه‌اي وجود ندارد."
فاطمه رجبی(الهام) همراه با تاکید و تایید زن ستیز بودن خمینی جلاد، در بخشی دیگر از نامۀ خود به محمود احمدی نژاد، با اشاره به مهدی، امام دوزادهم شیعیان می نویسد:
"به صراحت مي‌گويم آنچه مي‌آيد، نظر به فرياد افراد خاص ندارد و جامعه زنان مسلمان كشور را مبرا از آن مي‌داند، زيرا اكثريت زنان ايران اسلامي مانند مردان آن، مفتخرند كه در زمره «منتظران» هستند و نهايت آمال‌اشان آن است كه در صف 50 زني قرار داشته باشند كه 313 اصحاب خاص مولايشان را كامل مي‌كند."

فاطمه رجبی که مصداق "کافر همه را به کیش خود پندارد"، به نمایندگی!! از همۀ زنان ایران سخن می گوید، با صدای رسا اعلام می کند که می خواهد "در صف 50 زنی قرار داشته باشد که 313 اصحاب خاص مولایشان را کامل می کند" و بدینگونه آمادگی خویش برای همبستر شدن با امام دوازدهم شیعیان را به گوش مرتجعینی همانند خود می رساند.

با توجه به اینکه در اراجیف اعلام شده از سوی آخوندهای مرتجع، امام دوزادهم شیعیان در هر طبقه ای با یک زن همبستر می شود، فاطمه رجبی تعیین نکرده است در کدام طبقه با مهدی ملاقات خواهد کرد. پیش بینی می شود فاطمه رجبی شغل شریف!!پااندازی و تعیین طبقه را به یکی از اشخاص زیر محول کند:
سید علی خامنه ای، ولی وقیح رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی؛
آیت الشیطان محمد تقی مصباح یزدی، معروف به آیت التمساح، رهبر معنوی فاطمه رجبی در انجمن حجتیه؛
محمود احمدی نژاد، معجزۀ هزارۀ سوم از نظر فاطمه رجبی؛
و غلامحسین الهام، سخنگوی معجزۀ!! هزارۀ سوم که همزمان شوهر فاطمه رجبی است.


کیانوش رشیدی
هجدهم مردادماه ۱۳۸۸ خورشیدی
------------------------
نام ویروسی که موجب مرگ زندانیان اردوگاه مرگ "کهریزک" گشت،اعلام شد!

اسماعیل احمدی مقدم،سرکردۀ دژخیم نیروی انتظامی رژیم آخوندی،بمنظور ماستمالی کردن جنایات مدهش و تکاندهنده ای که توسط شکنجه گران وزارت اطلاعات،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی رژیم جمهوری اسلامی در اردوگاه مرگ موسوم به "بازداشتگاه کهریزک" بر علیه زندانیان سیاسی انجام شده و به مرگ آنان منجر گشته است،با وقاحت ویژۀ ذوب شدگان در مکتب نکبتبار ولایت ادعا نمود که مرگ این زندانیان،نه در اثر ضرب و شتم از سوی زندانبانان،بلکه بدلیل انتشار یک ویروس!!! و متعاقبا ابتلای قربانیان به بیماری بوده است!!!
سرکردۀ پلید و آدمخوار نیروی انتظامی که خود،همچون علی گدا وافوری ،پاسدار احمدی نژاد و دیگر سران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی از بیماری خطرناک سادیسم،آنهم از نوع بسیار حاد و پیشرفتۀ آن رنج می برد، جرات نکرد که نام این "ویروس" مهلک و خطرناک را که ایرانیان از دیرباز،از آن با نام های اختصاری "ویروس فقاهتی" و "ویروس وقاحتی" یاد می کنند،بر زبان بیاورد.
ایرانیان ضمن شناخت دقیق این ویروس مرگبار و ضدایرانی،تاکید می کنند که یگانه روش موثر،کارا و مطمئن برای مقابله با آن،براندازی رژیم خونریز جمهوری اسلامی،بازداشت جمعی گردانندگان و مزدوران آدمخوار این رژیم دست نشانده، و نگاهداری اکید این وحوش آدمخوار در شرایط قرنطینۀ کامل سیاسی،اجتماعی و اقتصادی است.
علی اکبر رشیدی
۱۸ مرداد ۱۳۸۸
--------------------------------------
اعترافات یک ایرانی در برابر پاسدار احمدی نژاد!

من اعتراف می کنم
زرتشتی ام،ایرانی ام
رهرو پاک آرش و
مزدک و مهر و مانی ام
من اعتراف می کنم
دشمن این حکومتم
عاشق پاک میهن و
دلبستۀ این ملتم
من اعتراف می کنم
می خوام که انقلاب کنم
نسل شما رو بزنم
عیش تونو خراب کنم
من اعتراف می کنم
وحشتتم،کابوستم
دشمن آیین تو و
منزجر از ناموستم
من اعتراف می کنم
می خوام که داغونت کنم
گردنتو بشکونم و
از اینجا بیرونت کنم
من اعتراف می کنم
رهبر و برنامه دارم
برای دفن این نظام
از آسمون نامه دارم
من اعتراف می کنم
من اعتراف می کنم...
علی اکبر رشیدی
۱۸ مردادماه ۱۳۸۸
برگرفته از وبلاگ "حرف آخر"
---------------------------------
آی بچه های اشرفی

جمشید پیمان ، 18مرداد 1338

آی بچه هایِ اشرفی ، دستِ شما درد نکنه ،
شما امیدِ خلق ما ، شما صدایِ مردمید
آی بچه هایِ اشرفی ، از خونِ پاک و سرختون
تو آسمون میهنم ، خورشیدِ آزادی دمید

آی بچه هایِ اشرفی ، با تـیـر فریادِ شما
هیبتِ شب، زهم پاشید ، ظلمتِ شب، گسسته شد
آی بچه هایِ اشرفی ، سحر تو دستایِ شماس
سیاهی پر کشید و رفت ، طلسم دیو شکسته شد

آی بچه هایِ اشرفی ، طنـیـن آواز شما
پیچید تو گوش شهرما ، دیگه نمی خوابه کسی
آی بچه های اشرفی ، ما با شما یکی شدیم
حرفِ دلامون یکی شد ، گذشت زمانِ بیکسی

آی بچه هایِ اشرفی ، شما ستاره یِ شبید
از قلبِ خون چکانتون ، زمین پر از ستاره شد
آی بچه هایِ اشرفی ، شما همیشه زنده اید
خونِ شما جوونه زد ، تولدی دوباره شد

آی بچه هایِ اشرفی ، اسم سیاوش و حنیف
قصه ی فردین و رضا ، تو شعر و شور مردمه
آی بچه هایِ اشرفی ، شما به ما امید دادین
خیزش بی بدیلتون ، فخر و غرور مردمـه

آی بچه هایِ اشرفی ، جواب شایسته دادین
به آخرین اشک ندا ، میونِ برکه های خون
آی بچه هایِ اشرفی ، رزم شما ثمر داده
این مردمن که با شما ، همنفسند و هم زبون

آی بچه هایِ اشرفی ، پرچم سرخ خونتون
در اهتـزازه هرکجا ، موج بلند خیزشه
آی بچه هایِ اشرفی ، تو کوچه های شهر ما
حرف و حدیثِ رزمتون ، شعار سرخ جنبشه

آی بچه هایِ اشرفی ، دستِ شما درد نکنه ،
شما امیدِ خلق ما ، شما صدای مردمید
آی بچه هایِ اشرفی ، از خونِ پاک و سرختون
تو آسمونِ میهنم ، خورشیدِ آزادی دمید .

----------------------------

بازخوانی ترانه های عماد رام توسط داریوش و...


هیچ نظری موجود نیست: