۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

بزک کنندگان چهره سپاه پاسداران جنایتکار و بسیج ضدمردمی رژیم اشغالگر اسلامی،
پاسدار هستند، بسیجی هستند!
عوامل رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در صفوف اپوزیسیون، از جمله دارودسته های گوناگون حزب مردم فروش توده، سازمان رسوای اکثریت به همراه پاسدار محسن سازگارا، یکی از نخستین قاتلان مردم ایران از بهمن 1357 تا کنون، مصداق "بُزک نمیر بهار میاد، کمبُزه با خیار می آد!" تلاش دارند چهرۀ سپاه پاسداران جنایتکار رژیم و بسیج آن را بَزَک کرده و اعلام نمایند این دو نیروی سرکوبگر از مردم و با مردم هستند و بزودی به کمک مردم می آیند.
علی اکبر ملاجانی(معروف به کوروش عرفانی)،مزدوری دیگر،که درس های جاسوسی و خبرنگاری!! علیه مردم ایران را در محفل حسین شریعتمداری خوانده است و در پاریس لانه دارد و به حساب خود دارای یک خبرگزاری!! می باشد،در نوشته ای،"ورود سپاه به صحنه:سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم" را وعده می دهد.(1)
زهی بیشرمی!
به همۀ این مزدوران رژیم جنایتکار و اشغالگر جمهوری اسلامی باید گفت:
سپاه جنایتکار پاسداران و سازمان بسیج انسان کشِ رژیم در سال 1358 بر پایۀ کشتار ایرانیان بنا شده اند و هیچگونه پیوندی با ایران و ایرانی ندارند.
افرادی که چهرۀ ضد ایرانی و غیر ایرانیِ سپاه و بسیج را بَزَک کرده و می کنند، خود پاسدار و بسیجی هستند و در نهایت دشمن ایران و ایرانی!
کیانوش رشیدی
هفتم تیرماه 1388
----------------------------
(1)- نگاه کنید:

۱ نظر:

zedeeslamehaghighi گفت...

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.