۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

خاک بر سرها

و ادامه ی جنگ گرگ ها!

در مناظره ی تلویزیونی شنبه شب میان پاسدار احمدی نژاد و آخوند کروبی جنگ گرگ ها با یکدیگر با حدت و شدت ادامه یافت،جنگی که با نزدیک شدن روز برگزاری نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم آخوندی آشکارا ابعادی گسترده تر می یابد و چه بسا به مرحله ی درگیری های بسا خونین میان دو باند جنایتکار حکومتی موسوم به "اقتدارگرا" و "اصلاح طلب" وارد شود!
هرچه هست،رادیو آخوندی بی بی سی در تفسیر مناطره ـ سگ دعوای میان پاسداراحمدی نژاد و آخوند کروبی از آن با عنوان " تبادل اتهام میان کروبی و احمدی نژاد " یاد کرد!
پاسدار احمدی نژاد و آخوند کروبی،که همچون دژخیم میرحسین موسوی و محسن رضایی،فرمانده ی پیشین سپاه پاسداران جنایتکار رژیم آخوندی، از صافی شورای نگهبان رد شده اند تا چهار سال دیگر نیز بر سر مردم ایران شیره بمالند، چنانکه کاملا انتظار آن می رفت،در ادامه و تکمیل مناظره ـ سگ دعوای میان میرحسین موسوی و احمدی نژاد، پته ی یکدیگر و همپالگی های طرف مقابل را بارها و بارها بروی آب ریختند و کوس رسوایی خود و رژیم اشغالگر و دست نشانده ی آخوندی را در انظار مردم ایران و جهان بیش از پیش بصدا درآوردند.
قصد ندارم وارد جزییات این مناطره ـ سگ دعوا شوم.
تنها نکته ی قابل تاکید در این پیوند آنست که افشاگری های ناگزیر این گرگ های معمم و مکلای خمینی صفت علیه یکدیگر در جریان مناظره ـ سگ دعواهای تلویزیونی، تنها بخش کوچک و سر سوزنی از افشاگری های بی شماری ست که اپوزیسیون برانداز رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در درازای سی سال حاکمیت جنایتبار آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت بر میهن ما انجام داده است.
حسن و اهمیت این مناظره ـ سگ دعواهای انتخاباتی بیش و پیش از هرچیز در این است که برای نخستین بار در تاریخ سراسر دروغ و نکبت و جنایت رژیم جمهوری اسلامی در میهن دربند ما، بالاترین مقامات و سرکردگان کنونی و پیشین این رژیم جیره خوار انگلیس، با افشاگری های خویش علیه باند رقیب،ناخواسته، بردرستی ادعاهای اپوزیسیون برانداز رژیم آخوندی مهر تایید،و از این راه بر ادامه ی موجودیت و فرمانروایی رژیم و نظام ضدایرانی جمهوری اسلامی و کیش اهریمنی آخوندها مهر باطل می زنند!
براستی هنگامی که این گرگ های درنده که از سی سال پیش بدینسو بجان ایران و ایرانی افتاده و امروزه ضمن ادامه ی دشمنی با ایران و ایرانی،در چارچوب تامین منافع غارتگرانه ی اربابان جهانی خویش و حفظ و تداوم رژیم ضدایرانی آخوندی اینچنین بجان یکدیگر افتاده و برای بیرون راندن رقیب از میدان، بخش هایی بسیار کوچک از اسرار مگویی را که مردم ایران همواره از آن آگاهی داشتند،بر زبان می آورند،آیاهیچ توجیهی برای شرکت در نمایش رسوای انتخابات ریاست جمهوری و پشتیبانی از این تبهکاران،آنهم در پوشش استدلال نابخردانه و ضدملی "انتخاب بد در برابر بدتر" می تواند وجود داشته باشد؟!
حساب گوسفندصفتان و مزدوران و حقوق بگیران رژیم اشغالگر آخوندی کاملا روشن است:آنان از منافع حقیرانه و غارتگرانه ی خویش دفاع می کنند!
روی سخن من اما با آن نابخردانی است که با گذشت سی سال از زمان تحقق فاجعه ی ضدایرانی موسوم به "انقلاب شکوهمند بهمن"،و برغم جنایات پیوسته ی رژیم آخوندی و سران ریز و درشت آن،از جمله همین کاندیداهای کنونی ریاست جمهوری آخوندی که اینچنین پرونده های قطور و سراسر جنایت،دزدی،فساد و تباهی خویش و همپالگی های خویش را می گشایند و بر سر و روی یکدیگر می کوبند،همچنان به امامزاده ی بویناک این فراماسون ها و سیه دلان دست نشانده ی انگلیس دخیل می بندند و با رنگ های گوناگون تولیدشده در کارخانه های رنگرزی ماسونیک ـ آخوندی،خود را رنگ می کنند!
براستی آیا ما حق نداریم بگوییم که خاک بر سر این نگون بختان و نابخردان بی هویت؟!
حق داریم و با بانگی رسا هم می گوییم:خاک بر سر این نگون بختان و نابخردان!
خودتان داوری کنید:
رژیم زن ستیز آخوندی بروال همیشگی،اینبار نیز صلاحیت زنان را برای کاندیدا شدن در نمایش انتخابات ریاست جمهوری آخوندی برسمیت نشناخت و بزبان زهرگین آخوندی به زنان و دختران میهن ما گفت که آنان انسان نیستند!و چنانچه نیزانسان باشند،انسان های درجه ی دویی بیش نیستند!
خاک بر سر زنان و دخترانی که برغم این توهین و تجاوز آشکار رژیم آخوندی به حقوق،شخصیت و جایگاه زن،در این نمایش رسوا شرکت می کنند و ازاین و یا آن کاندیدای خمینی صفت و ردشده از صافی شورای نگهبان که سخنگو و پاسدار منافع غارتگرانه ی همین رژیم زن ستیز می باشند، پشتیبانی می کنند.این زنان و دختران از این راه،و در واقع از این کژراهه، بیش و پیش از هرچیز به خود و شخصیت انسانی خویش توهین می کنند!
افزون بر این،سران جنایتکار رژیم آخوندی،از جمله همین کاندیداهای کنونی ریاست جمهوری،در تمامی این سال ها، از تحمیل حجاب اجباری بر زنان میهن ما پشتیبانی نموده و از هیچ تجاوزی به حقوق خواهران،همسران و مادران ما رویگردان نبوده اند.
خاک بر سر زنان و مردانی که برغم جنایات و تجاوزگری های آشکار سران و مزدوران رژیم آخوندی علیه زنان میهن ما،با شرکت در نمایش انتخابات ریاست جمهوری، به پشتیبانی از این تبهکاران و متجاوزین برمی خیزند.آنان با این اقدام شرم آور و نابخردانه از تجاوزکنندگان به خود و همسران،دختران،خواهران و مادران خود پشتیبانی می کنند!
رژیم جنایتکار آخوندی در ادامه ی جنایات پیوسته ی خویش علیه همه آحاد ملت بزرگ ایران،چندی پیش سه تن از هم میهنان بلوچ ما را در زاهدان اعدام کرد.امروز نیز دوتن از هم میهنان بلوچ ما در زاهدان اعدام شدند.چنانکه انتظار می رفت و می رود،ازهیچیک از کاندیداهای جنایت پیشه ی ریاست جمهوری اسلامی صدایی در نکوهش این اعدام های ناجوانمردانه و جنایتکارانه بر نخاست و برنخواهد خاست!
خاک بر سر آن بلوچی که برغم مشاهده ی این واقعیت ملموس و گزنده،باز هم در روز ۲۲ خرداد در نمایش انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و به کاندیداهای جنایتکار رژیم رای دهد!
میلیون ها ایرانی،از زن و مرد و پیر و جوان و نوجوان و حتی کودک دبستانی با مشاهده ی مناطره ـ سگ دعوای میان کاندیداهای هردو باند جنایتکار حکومتی به چشم خود دیدند و شنیدند که آنچه که رهبران،احزاب و سازمان های اپوزیسیون برانداز رژیم خونریز و غارتگر آخوندی در این سه دهه در باره ی جنایات،خودسری ها،بیدادگری ها و دزدی های رژیم آخوندی و سران و کارگزاران و مزدوران این رژیم اهریمنی گفتند و نوشتتند،مبتنی بر واقعیت و حقیقت بوده است.
وانگهی،مردم ایران در سرتاسر خاک پهناور ما،خود،هر روز و هر ساعت و هردقیقه، تازیانه و شلاق بیداگری ها،خودسری ها و جنایات دهشتناک رژیم آخوندی را برگوشت و پوست خویش لمس و تجربه کرده اند. کمتر خانواده ای را در سرزمین اشغال شده ی ما می توان یافت که عزیزی را در شکنجه گاه های مخوف رژیم آخوندی از دست نداده باشد و یا از برکات اسلامی حکومت عدل!!! علی بی نصیب مانده باشد!
خاک بر سر آن ایرانی نابخرد و بی غیرتی که برغم مشاهده و لمس این همه جنایت و بیدادگری،بجای پاسخ مثبت دادن به فراخوان رهبران اپوزیسیون برانداز رژیم جنایتکار آخوندی در زمینه ی تحریم نمایش انتخابات ریاست جمهوری آخوندی،همچنان و همچون گوسپند بدنبال آخوندها و کاندیداهای رژیم آخوندی رفته و به این جنایت پیشگان دغلکار و خمینی صفت که همگی و بدون استثنا برای اثبات حقانیت خویش بر روابط ویژه ی خویش با خمینی خون آشام و وفاداری به خط انگلیسی این پلیدترین دشمن مردم ایران در درازنای تاریخ تاکید می کنند، رای بدهد!
کوتاه سخن!
رژیم آخوندی و ایران دو مفهوم کاملا متضاد با یکدیگرند: رژیم آخوندی مترادف مرگ،و ایران مترادف آزادی است.
هیچ ایرانی آزاده،میهن دوست و خردگرایی حتی برای یکدم نیز نمی تواند و حق ندارد بر سر دوراهی رژیم آخوندی و ایران،و یا مرگ و زندگی مکث نموده و برای انتخاب به استخاره بپردازد:میهن و زندگی را انتخاب نمی کنند.میهن و زندگی در خون انسان می جوشند و جریان دارند.به همین سادگی!
خاک بر سر نگونبختان و نابخردانی که هنوز این حقیقت ساده را نفهمیده اند!

شانزدهم خردادماه ۱۳۸۸

علی اکبر رشیدی
برگرفته از وبلاگ "حرف آخر"
--------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: