۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

تشدید جنگ روانی سران رژیم آخوندی علیه ایرانیان،

بهترین نشانه ی شکست این رژیم است!

علی اکبر رشیدی

سران رژیم اشغالگر و ضدایرانی جمهوری اسلامی از راه پیشبرد جنگ روانی،از جمله با بکارگیری سلاح دروغ ،ارعاب و تهدید می کوشند خود را بر اوضاع آشفته ای که بدنبال خیزش ملی مردم ایران،در آن واقع شده اند،مسلط نشان دهند.

این سیه دلان خمینی صفت،ضمن وارونه سازی حقایق آشکار و انکارناشدنی، چنین وانمود می سازند که خیزش ملی مردم ایران دیگر شکست خورده و در نتیجه ایرانیان باید به دروغ بزرگ جاودانه بودن!!! عمر این رژیم اشغالگر و پوشالی باور کنند!آنهم در حالی که همگان می دانند که حتی عمر حکومت و خلافت پیامبر و امامانشان نیز جاودانه نبوده است!

تازه ترین عربده کشی های آخوند آدمخوار خمینی صفت،احمد خاتمی در سیرک نماز جمعه، که در جریان آن به تهدید ایرانیان پرداخت و فتوای ریختن خونشان را صادر کرد،دقیقا در این راستا و با این هدف انجام گرفته است.

این در حالیست که حتی کودکان دبستانی نیز این نکته را می دانند که پس از برگزاری نمایش فضاحت بار انتخابات ریاست جمهوری، که خیزش ملی مردم ایران علیه تمامیت رژیم آخوندی را درپی داشت،رژیم ضدمردمی و خونریز آخوندی بیش از هر زمان دیگری در موضع ضعف مطلق قرار گرفته و شمارش معکوس سرنگونی آن آغاز گشته است.

در چنین شرایطی،بر ما ایرانیان است که فریب ادعاهای سراپا دروغ گردانندگان رژیم جهل و جنون آخوندی را نخوریم،مرعوب تهدیدها،فشارها و سرکوبگری های این رژیم دست نشانده و فاشیستی نشویم،و با عزم و اراده ای راسخ و ملی،در صفوف متحد و یکپارچه،نبرد مقدس وسرنوشت سازمان برای برچیدن بساط اهریمنی جمهوری اسلامی را به پیش ببریم.

ما ایرانیان این نکته را بخوبی می دانیم که سران خون آشام و خمینی صفت رژیم آخوندی برای سرکوب وحشیانه ی خیزش ملی مردم ایران کمابیش همه ی آنچه را که در چنته ی بویناک و خونالود خود داشته اند،بکارگرفته اند، و در نتیجه غلطی بیشتر از آنچه که تاکنون کرده اند،نمی توانند بکنند.

وانگهی،آنان با هرغلط بیشتری که بخواهند علیه ما بکنند،از جمله با ریختن خون بیشتری از پیکر زخمی،اما استوار ایران و ایرانی، تنها و تنها پرونده ی قطور جنایات و تبهکاری های بیشمار خویش علیه ایران و ایرانی را سنگین تر،و در نتیجه، آینده و کار خود و جیره خوارانشان را سیاه تر و خرابتر می نمایند و از اینراه، آتش خشم و نفرت دیرینه ی مردم ایران از رژیم دست نشانده ی آخوندی و کیش اهریمنی گردانندگان این رژیم را بیش از پیش شعله ور خواهند ساخت.آتش پاکی که بی هیچ تردیدی،در آینده ای بسیار نزدیک،ریش و ریشه ی اهریمنی گردانندگان و مزدوران رژیم اشغالگر،دست نشانده و خونریز جمهوری اسلامی را خواهد سوزاند و آزادی را برای ایران و ایرانی به ارمغان خواهد آورد.

برخاسته از این واقعیت،لحظه ای نیز در این باره تردید نکنیم که تشدید فزاینده ی جنگ روانی سران رژیم اشغالگر آخوندی بر علیه مردم بپاخاسته ی ایران،بخودی خود، بهترین و گویاترین نشانه ی درماندگی،شکست و اضمحلال قریب الوقوع این رژیم پوشالی است.

با امید به پروردگار پاک و مهربان،و با باور ژرف به نیروی بزرگ و شگفت انگیز همبستگی و اراده ی ملی، به پیکار دلیرانه و مقدسمان برای سرنگونی رژیم ضدایرانی و جنگ افروز جمهوری اسلامی ادامه دهیم،و با بکارکیری همه ی روش ها و ابزارهای متناسب با جنگ آزادیبخش و بیرحمانه با اشغالگران خونریز و وحشی خمینی صفت، تردیدی نداشته باشیم که برغم عربده کشی ها و تهدیدهای خوکان کثیفی از قماش آخوند احمد خاتمی که درسیرک نمازجمعه ی سگان هار و گرگ های درنده ی تحت امر ولایت وقیح فتوای ریختن خون ایرانیان پاکباز و ازجان گذشته را صادر می کنند،روزهای پایانی عمر ننگین رژیم آخوندی و حکومت نکبت بار اسلامی در میهن فرارسیده است!

هیچکس نباید در این باره تردیدی نداشته باشد که در پیکار مقدس و بیرحمانه ی مردم ایران با اشغالگران فرومایه و خمینی صفت،پیروزی و سرافرازی از آن ِ مردم ایران،و شکست محتوم و سرافکندگی و عقوبت دهشتناک در انتظار جنایتکارانی است که از سی سال پیش بدینسو سرزمین مادری ما را اشغال کرده و بیهوده گمان می برند که از راه تشدید سرکوب مردم ایران می توانند خیزش ملی مردم ایران را سرکوب نموده و همچنان بر میهن اهورایی ما فرمان برانند!

علی اکبر رشیدی

ششم تیرماه ۱۳۸۸

برگرفته از وبلاگ"حرف آخر"

http://www.harfeakher.blogspot.com

--------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: