۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه



یک پیشنهاد ساده:
بروید سر یکدیگر را بتراشید!

رستاخیز نوین مردم ایران بر علیه رژیم اشغالگر،ضد ایرانی و غیر ایرانیِ جمهوری اسلامی، در سرتاسر میهن ما در اشکال گوناگون ادامه دارد.
شورای نگهبان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی، باید تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه هشتم تیرماه، نظر نهایی خویش را در بارۀ نمایش انتخابات ریاست جمهوری اعلام کند.
گمانه زنی ها:
یک-ممکن است شورای نگهبان ارتجاع اسلامی، طی توافقات پشت پردۀ صورت گرفته در روزهای اخیر میان جناح های درگیر، بدستور خامنه ای ابطال انتخابات را اعلام نماید.
دو-ممکن است شورای نگهبان ارتجاع اسلامی، بدستور خامنه ای،سلامت!! و صحت انتخابات را اعلام نماید.
اعلام نظر شورای نگهبان ارتجاع اسلامی هر چه که باشد، دیدگاه های مردم ایران در بارۀ رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را تغییر نخواهد داد و مردمان سرزمین ما به مبارزه خویش برای برچیدن این رژیم در تمامیت آن ادامه خواهند داد.
اما؛
عده ای که یک شبه تحلیل گر مسائل سیاسی شده اند،یک شبه تحلیل گر مسائل جهانی شده اند و از خواب که بیدار شدند، خود را پژوهشگر، جامعه شناس، دکتر و کارشناس احساس کرده اند، مانند گرگ در کمین نشسته اند تا رستاخیر کنونی مردم ایران بر علیه رژیم اشغالگر اسلامی به شکست کشانده شود تا آنها بتوانند:
به تقلید از لنین، استالین ، مائو تسه دون، چه گوارا، کاسترو، تروتسکی، رژی دبره، گونزالس و بسیاری دیگر از این زمره،"علل شکست قیام"، "درس های انقلاب"، "درس های قیام" و مسائلی از این دست را مورد بررسی!!های خود قرار دهند و برای "انقلاب های بعدی"،"قیام های بعدی"و... تز و نظریه صادر کنند و به همه ثابت کنند:
"من آنم که رستم بود پهلوان"!
به این دسته از تحلیل گران!!،پژوهشگران!!، جامعه شناسان!! و کارشناسان!! باید گفت:
مردم ایران در مبازرات خود با هدف براندازی رژیم اشغالگر اسلامی نیازی به تزها و نسخه های شما ها ندارند!
پیشنهاد می شود این دسته از تحلیل گران!!، پژوهشگران!!،جامعه شناسان!! بجای صدور تز و نسخه برای ایرانیان، از هم اکنون شانه و قیچی را آماده کنند تا برای برون رفت از بیکاری سر یکدیگر را بتراشند؛
چرا که رستاخیز نوین مردم ایران تا سرنگونی رژیم اشغالگر اسلامی ادامه خواهد داشت!
کیانوش رشیدی
هشتم تیرماه 1388

هیچ نظری موجود نیست: