۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

تهدید های خامنه ای و پاسخ های ما ایرانیان!


همانگونه که سران رژیم پیشتر اعلام کرده بودند، شخص خامنه ای وارد میدان شد و در نماز جمعه تهران به تهدید مردم پرداخت.


خامنه ای هالۀ نور را دید!

وی در بخشی از اراجیف تهدید آمیز خود گفت:
" کریه ترین سخنان نسبت به رییس جمهور مملکت ادا شد، حتی ماه ها پیش از انتخابات.... رییس جمهور را به دروغگویی متهم کردند، این خوب است؟ کارنامه های جعلی درست کردند. به او نسبت خرافاتی و رمال دادند".
اما در آغاز اراجیف خود گفت:
"...دست امام زمان در این پیروزی بزرگ دیده می شود".

اعتراف به فساد در رژیم!

خامنه ای به فساد در رژیم اعتراف کرد و گفت:
"...می خواهم بگویم که ما مدعی نیستیم در نظام ما فساد مالی وجود ندارد.وگرنه من آن نامه هشت ماده ای را نمی نوشتم....."خامنه ای در ادمۀ اراجیفش در نماز جمعۀ تهران با اشاره به اینکه می گویند در انتخابات تقلب شده است گفت:"...اختلاف رای 11 میلیون بوده است. ممکن است بگویند تقلب شده است، اما چگونه می توان 11 میلیون تقلب کرد؟"

در پاسخ به خامنه ای باید گفت:
نخست اینکه همۀ ایرانیان می دانند که رژیم جنایتکارو اشغالگر شما بر پایۀ دروغ، ریا و تقلب بر سر کار آمده است؛
دو دیگر اینکه شخص خامنه ای می داند از مردم که بگذریم، سرکردگان رژیم جنایتکارش در میان خود از او با عنوانهای "آیت العظمای تقلبی" و "ولی فقیه تقلبی" یاد می کنند.

آینده نگری خامنه ای!

خامنه ای در ادامه اراجیفش برای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی آینده نگری کرد و گفت:
"...اگر این انتخابات مورد اعتماد واقع نشود، هیج انتخاباتی دیگر مورد اعتماد واقع نخواهد شد..."

در پاسخ به ولی وقیح رژیم باید گفت:
مردم ایران از آغاز برپایی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی تا کنون به هیچ یک از انتخابات!! انجام شده اعتماد نداشتند که این دومی آن باشد.

تهدید های خامنه ای!

"هار است هار این بی شرف شمشیر هم دارد بدست"!

خامنه ای در نماز جمعه مردم شکن همراه با عربده کشی، با توجه به تظاهرات میلیونی مردم در خیابانها بر علیه رژیم جنایتکار اسلامی گفت:
"مسئولیت عواقب این چیزهایی که پیش بیاید،مستقیما متوجه فرماندهان پشت صحنه هاست...". و ادامه داد:"...من زیر بار بدعت های غیر قانونی نخواهم رفت." و اینکه:" این تصور هم غلط است که بخواهند مسئولان نظام را با تظاهرات خیابانی زیر فشار قرار دهند".
وی با تهدید مستقیم مردم گفت:" اگر این روش ها ادامه یابد مردم!! وارد صحنه خواهند شد."!!

خامنه ای که مانند کبک سرش را زیر برف کرده است و گوشش نمی شنود و چشمانش نمی بیند، بخوبی می داند مردم ایران برای در هم پیچیدن بساط رژیم جمهوری اسلامی، از روز بیست وسوم خرداد ماه 1388 وارد صحنه شده اند و شعار می دهند:"مرگ بر دیکتاتور!"

اکنون که خامنه ای یکبار دیگر همانند حوادث 18 تیر، شمشیر را از رو بسته و به تهدید مردم ایران پرداخته است، باید "تظاهرات سکوت" !! را که این روزها برخی تلاش دارند این راه را بهترین روش مبارزه با رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی به مردم تلقین کنند، به گوشه ای نهاد و با صدای هرچه رساتر فریاد زد:

"مرگ بر دیکتاتور!"
"زنده باد آزادی"!
"ایران پاینده باد!"


کیانوش رشیدی
بیست و نهم خرداد 1388

هیچ نظری موجود نیست: