۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

علی اکبر رشیدی:

نقش تروریست های عرب در سرکوب خیزش ملی ایرانیان

شیخ حسن نصرالله،سرکرده ی جنایتکارتشکیلات تروریستی حزب الله لبنان،دیروز در جریان یک نطق تلویزیونی،که طی آن به دفاع از ولی وقیح رژیم و تقلبات آخوندی در جریان نمایش انتخابات ریاست جمهوری پرداخت،یکبار دیگر دشمنی آشکار خویش و شرکای تروریست و تبهکارش با مردم ایران را به نمایش گذاشت.

شیخ حسن نصرالله که بودجه ی تشکیلات تروریستی زیر رهبری اش از سوی رژیم اشغالگر و جنگ افروز آخوندی و به حساب مردم ستمدیده ی ایران تامین می شود،در ارتباط با خیزش ملی مردم ایران علیه رژیم آخوندی به نکته ای اشاره کرد که دم خروس شرکت گسترده ی تروریست های آدمکش حزب الله،حماس،جهاد اسلامی در سرکوب خونین خیزش ملی مردم ایران را که پایه های حکومت خونریز اسلامی در میهن مان را بلرزه درآورده است،نشان می دهد و بر موثق بودن اخبار و اطلاعات بسیاری دلالت دارد که از دیرباز ـ و بویژه در این روزهای سرنوشت ساز ـ در میان ایرانیان برسر زبان هاست.

برپایه ی این اطلاعات و اخبار موثق،تروریست ها وآدمکشان حرفه ای حزب الله،حماس، جهاد اسلامی و برخی دیگر از تروریست های عرب،پابپا و دوش بدوش مزدوران پاسدار،نیروهای گارد ویژه،لباس شخصی ،بسیجی و دیگر نیرهای سرکوبگر رژیم ،در کشتار و سرکوب ایرانیانی که اینروزها در سراسر کشورعلیه جنایات رژیم آخوندی بپا خاسته اند،نقشی بسیار گسترده دارند و همینانند که بدلیل دشمنی دیرینه و همیشگی خویش و اجدادشان با ما ایرانیان، با وحشیگری،درنده خویی وسبعیتی ویژه و بی نظیر بجان دختران،پسران،زنان و مردان دلیر و از جان گذشته ای افتاده اند که با سردادن فریاد های "مرگ بر دیکتاتور" و "زنده باد آزادی" لرزه بر پیکر فرتوت و اهریمنی رژیم دست نشانده و جنایتکار جمهوری اسلامی انداخته و آشکارا خواب را بر ولی وقیح رژیم و شرکای او حرام کرده اند.

سرکرده ی جنایتکار تشکیلات تروریستی حزب الله در این نطق تلویزیونی مدعی شد که" مشکلاتی که در اعتراض به نتایج انتخابات در ایران به وجود آمده به زودی پایان خواهد یافت."

این جنایتکار حرفه ای از جمله گفت:

«البته بله، بعضی از دوستان ما در ایران به‌خاطر اختلاف بر سر شمارش آرا مشکلاتی ایجاد کرده‌اند، همیشه در ایران چنين اختلافاتي وجود داشته است اما با حضور ولی فقیه، «آیت‌الله خامنه‌ای» و خردمندی ایرانیان، این كشور از این بحرانی که پیش آمده است به آسانی گذر خواهد کرد.»
از این مزدور جنایت پیشه ی رژیم ولایت فقیه که بودجه ی تشکیلات تروریستی تحت رهبری اش از سوی رژیم آخوندی، و از محل غارت دارایی ملی ما ایرانیان تامین می گردد،باید پرسید:

ای مزدور تروریست و ضدایرانی!

تو که در لبنان نشسته ای و روز و شب سرگرم تدوین و تنطیم نقشه ها و عملیات تروریستی علیه مردم غیرنظامی در اسراییل و دیگر نقاط جهان هستی،از کجا خبر داری که رژیم جنایتکار آخوندی " از این بحرانی که پیش آمده است به آسانی گذر خواهد کرد.»؟!
آیا اطمینان تو در زمینه ی "گذر رژیم جنایتکار آخوندی از این بحران"،آنهم "به آسانی"،دلیلی جز آن دارد که تو و آدمکشان تروریست تحت فرمان ات،در کنار همدستان تان از تشکیلات تروریستی حماس و جهاد اسلامی ،و دوش بدوش گرازهای حکومتی،در سرکوب وحشیانه ی خیزش کنونی ملت ایران نقشی مستقیم و گسترده دارید؟

همچنانکه در سی سال گذشته نیز،دوش بدوش آدمکشان تحت امر خمینی خون آشام و خامنه ای و دیگر سران رژیم آخوندی،در درون و برون از مرزهای ایران به پیشه ی جنایتکارانه ی سرکوب و ترور مردم و ایرانیان تبعیدی اشتغال داشته اید.

ما ایرانیان بخوبی می دانیم که جنایتکاران و تروریست های عرب لبنانی،فلسطینی و ... از قماش انیس نقاش،که در ترور نافرجام شادروان شاهپور بختیار نقش داشت،از دیرباز در ایران و در پناه رژیم جنایتکار آخوندی بسر می برند.

مردم ایران و جهان همچنین از نقش تروریست های عرب تحت امر ولی وقیح رژیم آخوندی در ماجرای میکونوس که در جریان آن رهبر وقت حزب دمکرات کردستان ایران و شماری دیگر از ایرانیان تبعیدی مخالف رژیم آخوندی جان باختند، کاملا آگاهی دارند.

و کمتر ایرانی آزاده ای است که نداند بسیاری از آدمکشان قداره بند و تابدندان مسلحی که اینروزها در ایران همچون سگان هار و گرگ های درنده بجان دختران،پسران،رنان و مردان ایرانی افتاده اند و آنان را بیرحمانه مورد ضرب و شتم قرار داده و یا بقتل می رسانند،فرزندان جنایتکار و خون آشام آندسته از تروریست های لبنانی،فلسطینی و ... هستند که پدران شان در جریان عملیات تروریستی در اسراییل و یا دیگر کشورها بهلاکت رسیده اند،و سران رژیم آخوندی آنان را در کنف حمایت خویش گرفته،در شهرهای گوناگون ایران اسکان داده و در لانه ها،پایگاه ها و مراکز گوناگون تربیت آدمکش و تروریست برای چنین روزهایی آماده ساخته و پروارشان کرده اند!

اطمینان سرکرده ی جنایتکار حزب الله لبنان از گذر رژیم جنایتکار از بحران کنونی،آنهم "به آسانی" چه دلیلی جز آن می تواند داشته باشد که جنایتکاران و آدمکشان تحت فرمان وی در ایران مستقر بوده و در سرکوب خونین خیزش ملی مردم ایرانیان علیه رژیم آخوندی نقش مستقیم و بسیار گسترده دارند!

تنها جنایتکارانی از قماش آدمکشان حرفه ای تحت فرمان شیخ حسن نصرالله و شرکای پلید او در حماس و جهاد اسلامی که در جریان عملیات تروریستی خود در اسراییل و لبنان و فلسطین و اقصی نقاط جهان حتی به کودکان و زنان نیز رحم نمی کنند،می توانند "به آسانی" آب خوردن،دشنه و تیغه و کارد بر گلو و سینه ی دختران و پسران دانشجوی ایرانی بگذارند،بسویشان تیراندازی کنند،و یا آن ها را از بام های ساختمان هایی که ایرانیان در جریان جنگ و گریز خیابانی با گراز های حکومتی در آن ها پناه می گیرند،به پایین پرت کنند و بقتل برسانند.

شیخ حسن نصرالله که تشکیلات تروریستی تحت فرمانش برغم برخورداری از پشتیبانی عظیم مالی از سوی سران رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی،در انتخابات اخیر لبنان شکستی سخت را متحمل گشت و اینک می خواهد انتقام آن شکست را از مردم ستمدیده ی ایران بگیرد،در ادامه ی سخنرانی ضدایرانی اش مدعی شد که:

«دنیا 40میلیون ایرانی را که از بامداد تا شامگاه صف کشیدند تا در نظامی اسلامی و در حکومت ولایت فقیه، رأی بدهند را ندید؟ کجای جهان عرب ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟»

باید به این کوردل پلید و جنایتکار گفت:

نخست اینکه،ایرانیان در جریان همین نمایش انتخابات ریاست جمهوری و رای خود،یکبار دیگر نشان دادند که رژیم جنایتکار آخوندی و حکومت اسلامی را نمی خواهند.اگر جز این می بود،که آنان در اعترا ض به شعبده بازی های انتخاباتی رژیم همچون دریایی خروشان از امواج ملی و انسانی در خیابان ها براه نمی افتادند و حکومت پلید اسلامی با همدستی شما آدمکشان نیازی به سرکوب آنان نمی دید!

دو دیگر اینکه،در شرایطی که به اعتراف خودت در هیچ کجای جهان عرب،حتی اعراب برای اسلام و حکومت اسلامی و ولایت اهریمنی فقیه تره خرد نمی کنند،پس چرا ما ایرانیان می بایستی طرفدار و کشته مرده ی حکومت جنایتکار اسلامی و آیین اهریمنی و ضدانسانی و واپسگرایی باشیم که اجداد تو و همپالگی هایت بزور تازیانه و شمشیر بر ما ایرانیان تحمیل کردند؟!

اسلام ،حکومت اسلامی و ولایت فقیه ارزانی شما اعراب باد!ما ایرانیان حکومت اسلامی و ولایت فقیه نمی خواهیم.ما آزادی می خواهیم!

ما ایرانیان مخالف رژیم اشغالگر آخوندی،بهمان اندازه که قصد دامن زدن به نفرت و دشمنی نژادی،ملی و دینی را نداریم،صریحا بر این نکته تاکید می کنیم که از همدستی تروریست ها و آدمکشان عرب وابسته به تشکیلات تروریستی و ضدایرانی حزب الله،حماس و جهاد اسلامی با گردانندگان و مزدوران نظامی،انتظامی و امنیتی رژیم آخوندی در سرکوب مردم ایران عمیقا انزجار داشته و دیر یا زود،این سیه دلان خونریز و دشمن ایران و ایرانی را که سرزمین مادری ما را به اشغال خویش درآورده اند و ما از دیرباز آنان و مراکز محل استقرار و لانه های جاسوسی و تروریستی شان را شناسایی کرده ایم ،محاکمه ومجازات خواهیم نمود.نه شیخ حسن نصرالله،و نه دیگر مزدوران عرب و غیر عرب رژیم اشغالگر خمینی،نباید کمترین تردیدی در این زمینه،و نیز در این باره داشته باشند که مردم ایران رژیم اهریمنی آخوندی را در آینده ای بسیار نزدیک سرنگون خواهند ساخت!

علی اکبر رشیدی

۲۸ خرداد ۱۳۸۸

بر گرفته از وبلاگ"حرف آخر"

http://www.harfeakher.blogspot.com

--------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست: