۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

مناظره ـ سگ دعوای میان موسوی و احمدی نژاد

و موضع ما ایرانیان!


مناظره ی میان دژخیم میرحسین موسوی و رییس جمهور تیرخلاص زن رژیم،محموداحمدی نژاد، که از سیمای پلید و کریه جمهوری اسلامی پخش شد،چنانکه انتظار می رفت، به یک سگ دعوای تماشایی میان سخنگویان دو باند تبهکار و ضدایرانی موسوم به "اصلاح طلب" و "اقتدارگرا" تبدیل شد.
شدت این سگ دعوا بحدی بود که حتی رادیو آخوندی بی بی سی از آن با عنوان "منازعه" یاد کرد!
سید دژخیم، میرحسین موسوی و پاسدار خونخوار، احمدی نژاد، که هر دو از سابقه ای بس طولانی در زمینه ی جنایت،خونریزی و و دشمنی با ایران و ایرانی برخوردارند،در این مناظره ـ سگ دعوای تماشایی، در راستای توجیه سیاهکاری ها و حقه بازی های خویش، تا آنجا که توانستند،پته ی یکدیگر و همپالگی های طرف مقابل را بروی آب ریختند و از این راه آبروی نداشته ی خود و رژیم اشغالگر و وابسته ی جمهوری اسلامی را بیش از پیش بردند!
سید دژخیم، میرحسین موسوی،سوگلی خمینی خون آشام، ضمن ریختن اشک تمساح برای ملت ایران، دولت احمدی نژاد را متهم کرد که نسبت به درد و رنج مردم ایران بی اعتناست و با سیاست های خود موجب تحقیر ایرانیان در سراسر جهان شده است.
پاسدار جنایتکار احمدی نژاد نیز در افشای برادر مکتبی ـ توده ای خود از باند رقیب چیزی کم نیاورد و ضمن برشمردن بخشی از سیاهکاری های نخست وزیر پیشین رژیم آخوندی، به وی خاطرنشان ساخت که در سیمای او خود را با کوسه ی رسما جانی(هاشمی رفسنجانی) درگیر می بیند.به سخنی دیگر،ملیجک آخوند فراماسون، مصباح یزدی، آشکارا به سید دژخیم و توده ای،فراماسون میرحسین موسوی، گفت که او را عددی نمی داند!!
مناظره ـ سگ دعوا ی تماشایی میان دو جنایتکار حرفه ای پیرو خط خمینی گوربگور شده ،و نیز کشمکش های گاه خونین میان طرفداران مزدور و ابله باندهای حکومتی در جریان کارزار انتخاباتی، یکبار دیگر این واقعیت آشکار را به نمایش گذاشت که رژیم خونریز و ضدایرانی جمهوری اسلامی برغم همه ی ادعاهای کذایی و الدوروم بولدوروم های ضدایرانی آخوندهای معمم و مکلای خمینی صفت روزگاری براستی نکبت بار و پرادبار را می گذراند و بمعنای دقیق کلمه در سراشیبی سقوط قرار دارد و هم از اینروست که سران این رژیم بغایت وابسته ،پابپای برخورداری از امدادهای غیبی و پیوسته ی اربابان انگلیسی خویش، امروزه به الطاف و معجزات" شیطان بزرگ" و رییس جمهور نابخرد و اسلام پناه آن، باراک اوباما،دل بسته اند!
سگ دعواهای دو باند خونخوار موسوم به "اصلاح طلب" و "اقتدارگرا" البته مربوط به خودشان است.
ما را با مشتی فریب خورده ی خودباخته و هویت گم کرده که شوربختانه در نمایش رسوای انتخابات ریاست جمهوری در رژیم آخوندی شرکت می کنند و بنام ایران و ایرانی،اما بکام رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی، بسان گوسپندان و حماران در میان گله های خونخوار و وحشی آخوندی سرگردانند و بگونه ای بس شگفت و باورنکردنی به این و یا آن گرگ حکومتی ابراز ارادت می کنند،نیزکاری نیست:در طبیعت از این جانوران بسیار یافت می شود.برای نمونه،کوسه ها نیز اغلب توسط انواع ویژه ای از ماهیان همراهی می شوند!
آنچه به ما ایرانیان مربوط می شود،تاکید دگرباره بر این نکته است که از دیدگاه ما، رژیم جنایتکار و اشغالگر جمهوری اسلامی در تمامیت آن،و با تمامی سران و مزدوران و باندهای حکومتی اش دشمن آب و خاک و مردم و آیین ماست!
سید دژخیم،میرحسین موسوی در مناظره ـ سگ دعوای خود با پاسدار احمدی نژاد از تحقیر ایرانیان در جهان بواسطه ی سیاست های دولت احمدی نژاد سخن گفته است.
در اینکه سیاست های دولت جنایتکار احمدی نژاد موجب تحقیرشدن و سرشکستگی ایرانیان در سراسر جهان گشته است،البته کمترین تردیدی نمی توان داشت.
اما این تنها بخشی از واقعیت و حقیقت است!
آنچه موجب تحقیر و سرشکستگی ایرانیان در سراسر جهان است،نه تنها سیاست های ضدایرانی دولت احمدی نژاد،بلکه واقعیت تلخ و آزاردهنده ی فرمانروایی رژیم منحوس و ضدایرانی رژیم جمهوری اسلامی بر سرزمین اهورایی ما از سه دهه ی پیش بدینسو می باشد!
براستی چه تحقیری بزرگتر از این برای ما ایرانیان، که در سرزمین پاک اشوزرتشت و کاوه و مزدک و آرش و بابک و مازیار، امروزه درندگانی همچون خامنه ای و رفسنجانی و احمدی نژاد و خاتمی و موسوی و کروبی و رضایی و شرکا فرمان می رانند و آسمان بیکران ایران زمین را با کیش اهریمنی و نفس های بویناک خویش آلوده می سازند؟!
برخلاف یاوه های سوگلی توده ای خمینی خون آشام،میرحسین موسوی،و نیز وارون فریبکاری های پیوسته ی کوتوله بدکاره ای بنام احمدی نژاد،پیشرفت،بزرگی و سربلندی ایران و ایرانی، نه در گروی حفظ نظام و رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی و باندهای حکومتی،بلکه در گروی نفی تمامیت این نظام و رژیم اهریمنی و باندهای حکومتی است!هم از اینروست که ایرانیان آزاده و شریف در درون و برون از مرزهای میهنمان یکدل و یکصدا نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم آخوندی را تحریم نموده و بر سرنگونی این رژیم دست نشانده ی انگلیس در میهن بخون تپیده ی ما پای می فشارند!
گردانندگان جنایتکار رژیم آخوندی، از جمله نامزدهای عوامفریب و جنایت پیشه ی ریاست جمهوری نیز چنانچه راست می گویند که مردم ایران پشتیبان آنان و نظام و رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی هستند،موافقت خویش را با خواست دیرینه ی ایرانیان،یعنی برگزاری یک همه پرسی زیر نظر سازمان ملل در ایران اعلام نمایند و از مردم ستمدیده ی ایران بخواهند که در باره ی تداوم و یا برچیده شدن بساط ننگین جمهوری اسلامی در ایران تصمیم بگیرند.آنگاه خواهند دید که مردم ایران چه حماسه ای خواهند آفرید و چه مشت محکمی بر دهان سران این رژیم و یاوه گویان شرقی و غربی مدافع این رژیم و جیره خواران شان خواهند زد!
می گویند نه؟!
این گوی و این میدان!

علی اکبر رشیدی
چهاردهم خرداد ۱۳۸۸
برگرفته از وبلاگ "حرف آخر"

هیچ نظری موجود نیست: